Malmin Peruskoulun Pohjolan toimipisteen pihan kunnostus
Information
Number (ID)
Area
Theme
Publish time
Proposal
Malmin peruskoulun Pohjolan toimipisteen piha on ankea ja virikkeetön eikä kannusta lapsia liikkumaan. Pihalla on hyvin vähän leikkivälineitä oppilasmäärään nähden (pari keinua ja yksi pieni kiipeilyteline). Koulu on vanha ja piha-alue ei vastaa nykyaikaista pienten koululaisten pihaa. Koulun pihaa ei ole uusittu kuten lukuisia muita Helsinkiläiskoulujen pihoja. Suurin osa pihasta on asfalttia, jossa kuluneita ruutuja. Koulun vanhemmat ovat omalla ajallaan uudelleenmaalanneet kuluneita ruutuja, jotta lapsilla olisi edes jotain virikettä pihalla.
Ehdotetaan, että piha-aluetta päivitetään asentamalla lisää keinuja ja esim. vastaava kiipeilykokonaisuus kuin Hiidenkiven peruskoululla.
Proposal on map
The following element is a map which presents the items on this page as map points. The element can be used with a screen reader but it may be hard to understand.
Skip map
Comment details
You are seeing a single comment
View all comments
Hei,
Ehdotusten yhteiskehittäminen jatkuu täällä verkkoalustalla 21.5. asti. Tänä aikana toimialojen asiantuntijat kommentoivat ehdotuksia ja tarpeen tullen pyytävät tarkennuksia, jotta ehdotukset ovat valmiita kustannuslaskettavaksi ja myöhemmin loppuvuodesta asukkaiden äänestettäväksi.
Muokkaa ehdotusta asiantuntijoiden kommenttien mukaan 21.5. mennessä! Yllä mainittu puuttuva idea tulee myös lisätä ehdotukseen.
Jos osallistuit verkkotyöpajoina toteutetuille teemaraksoille kahden edellisen viikon aikana, niin muistathan myös muokata ehdotustasi työpajoilla esitettyjen asiantuntijoiden kommenttien mukaisesti. Kun ehdotus on valmis niin toimialan asiantuntija kuittaa sen kommentoimalla ”valmis kustannuslaskettavaksi”.
Otsikko ja ehdotusteksti näkyvät äänestysvaiheessa. Tässä vaiheessa myös ne kannattaakin muotoilla mahdollisimman kuvaaviksi ja houkutteleviksi.
Mukavaa vapun odotusta!
Ystävällisin terveisin,
Lotta Jäättelä
Stadiluotsi, koillinen suurpiiri
lotta.jaattela@hel.fi
Loading comments ...