Myyntikoneita kouluihin
Tiedot
Numero (ID)
Alue
Teema
Julkaisuaika
Idea
Kouluissa olisi myyntikoneita. Niin ihmiset eivät menisi kauppaan kun koulusta saa jotain ruokaa tai herkkua.
Onko tämä sisältö epäasiallista?
Kouluissa olisi myyntikoneita. Niin ihmiset eivät menisi kauppaan kun koulusta saa jotain ruokaa tai herkkua.
Tämä idea ei päässyt jatkoon
Hylätty - On kaupungin linjausten tai päätösten vastaista: Hei kiitos osallistumisestasi OmaStadiin. Valitettavasti ideasi ei etene jatkoon, koska se ei ole OmaStadi-kriteerien mukainen. Kouluissa tarjotaan lounasta ja välipalaa myytävistä tuotteista ja niiden terveellisyydestä on päätös kasvatuksen ja koulutuksen toimialalla. (Esim. Ei saa myydä karkkia.) Kouluissa voidaan jo myydä maksullista välipalaa oppilaille edulliseen hintaan kouluravintolassa iltapäivisin, jos sille on tarvetta ja kysyntää. Ei tarvita automaatteja. Nykyisellä tavalla myynti on myös valvottua ja välipalaa myydään ravitsemussuositusten mukaan ja tiettynä aikana, jotta sillä ei korvattaisi lounasta ja naposteltaisi pitkin päivää. Automaateille voisi olla tällainen vaikutus. Ystävällisin terveisin OmaStadi-tiimi.Kirjautuminen omastadi.hel.fi -palveluun pankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella. Peruskoulun oppilaat voivat kirjautua myös oppijan tunnuksilla.
Kirjaudu sisään pankkitunnuksella tai mobiilivarmenteellaVoit tehdä ehdotuksen ilman vahvaa tunnistautumista kirjautumalla sivustolle OmaStadi-tunnuksella. Luo OmaStadi-tunnus, jos sinulla ei vielä ole sitä.
Tämä sisältö haetaan osoitteesta . Sen näyttämiseen vaaditaan, että hyväksyt sivuston evästeet. Pääset näkemään sisällön joko siirtymällä ulkoiselle sivustolle tai sallimalla evästeasetuksista personointi-, tilastointi- ja markkinointievästeet.
0 kommenttia
Ladataan kommentteja ...
Ladataan kommentteja ...